اجاره اقامتگاه بوم گردی آوان شوش

(تعداد بازدید: 3721)   خوزستان ,  شوش ,  کوی شهید عبدالکریم دیناروند  10+ 10+ نفر شب
شروع از  1800000 تومان

اقامتگاه بوم گردی آوان  شوش در استان خوزستان، شهرستان شوش و منطقه هفت تپه واقع شده است. این خانه بومی با قدمت حدود 50 سال و با هدف احیا خانه‌های روستایی و قدیمی پس از مرمت و بازسازی فعالیت خود را در حوزه بوم گردی آغاز نمود.
اقامتگاه بوم گردی آوان شوش در باغی به مساحت 1500 متر مربع با معماری سنتی و مصالح بومی نظیر آجر قرمز قدیمی و خام بنا شده است. این اقامتگاه دارای 4 اتاق اقامتی با سرویس کف خواب، پذیرایی بزرگ مشترک، آشپزخانه و سرویس بهداشتی و حمام می‌باشد که در مجموع اقامتگاه حداکثر ظرفیت پذیرایی از 22 نفر را دارد.
 با قدم گذاشتن به حیاط این خانه بومی، یک خانه قدیمی با اصالت، آلاچیق ها، چمن زارهای سرسبز، حوضچه بسیار زیبا و تخت‌های چوبی در دیدگانتان نقش می‌بندد. نشستن در آلاچیق بر روی تخت‌های چوبی و سرو صبحانه و غذای محلی درحالیکه آوای پرندگان تمام فضای اقامتگاه را فرا گرفته، لذتی وصف ناشدنی را برایتان به ارمغان می‌آورد و خستگی مدت‌ها زندگی در هیاهوی شهری را از روح و جانتان می‌زداید.
بوم گردی آوان امکان اسب سواری، ماهیگیری در رودخانه دز، آشنایی با رسم و رسوم محلی و صنایع دستی را برای میهمانان خویش فراهم نموده تا در ثبت خاطراتی به یاد ماندنی، شریک لحظات شیرینشان گردد. ازجاذبه های گردشگری اطراف اقامتگاه نیز می توان به موزه هفت تپه، چغازنبیل، قلعه شوس، مقبره دعبل خزاعی، حرم حضرت دانیال نبی (ع)، کاخ آپادانا، کاخ شاهپور، کاخ اردشیر، و پارک ملی اشاره کرد.

اگر قصد رزرو اقامتگاه را دارید حتما اینجا را مطالعه بفرمایید.
درخواست رایگان رزرو
تضمین بهترین قیمت
رزرو آنلاین اقامتگاه
تاریخ ورود و خروج
1800000 تومان
تاریخ ورود و خروج


  • تعداد بزرگسال
  • تعداد خردسال

خدمات رزرو شده شما:

رزرو اقامتگاه بوم گردی آوان شوش

  • تعداد بزرگسال
    + -
  • تعداد خردسال
    + -
خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید
حداکثر ظرفیت 4 نفر

تقویم قیمتی
خدمات رزرو شده شما :

مبلغ قابل پرداخت




نکات مربوط به رزرو اقامتگاه بوم گردی آوان شوش:



موارد مشابه







دیدگاه کاربران

دیدگاه کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است

نظری ثبت نشده است.




ارسال نظر و امتیاز

ثبت نظر









با ثبت نظر خود، به مسافران آتی این اقامتگاه جهت ارزیابی کمک کنید